13 de juliol 2008

Un MIRAESTELS a la plaja de l'Escala !

Al Suplement de Cultura de La Vanguardia d'aquest darrer dimecres 9 de juliol, un documental presentava l'escultura MIRAESTELS, de Robert Llimòs. Es tracta d'un projecte d'escultura flotant, de 2'40 m d'alçada, que sura, feta de poliester i de fibra de vidre.

El documental diu que s'està tramitant instal·lar-ne una a la Barceloneta, a l'estany de Banyoles i a l'Expo de Zaragoza. A mi m'ha encantat, i m'ha semblat que es podria posar un exemplar fix a la roca del Cargol, davant la plaja de l'Escala.

Mireu com quedaria el Miraestels:
(cliqueu a sobre per engrandir la imatge !)






A la nit, que la roca és iluminada, es veuria molt bé com el Miraestels mira els estels, sobretot en dies de tramontana ...





... potser podríem fer una colecta popular per finançar-la !


Vaig enviar aquesta nota a l'alcalde de l'Escala, Estanis Puig (via mail a alcaldia ... l'u de febrer 2010 !), i l'endemà mateix em va contestar, molt amable, el següent:

T’agraeixo la proposta que passo a la consideració dels companys. T’haig de dir que la Roca del Cargol és un dels elements més característics que identifica l’Escala i també un dels més castigats per llevantades i les inclemències de la tramuntana. Per tot plegat veig difícil que es pugui acomplir la proposta que em fas. En podem parlar més tranquil•lament un dia que vinguis per l’Escala.