17 de febrer 2011

Voleu veure tot el meu BLOG ?

Quan explico a amics i coneguts que tinc (que faig) un blog, tothom diu "ah, molt bé, vale ...".
Però no s'imaginen massa (ni jo tampoc, fins ara), què és, de fet, el meu blog:
750 pàgines escrites amb reflexions, comentaris, propostes, records, emprenyades ...
que de moment tinc enquadernades en 4 tomus ben bonics, amb unes simpàtiques portades que m'ha dissenyat (pagant ...) la meva filla Maria !

Des del 2005, unes 10 o 12 notes penjades cada mes.


Ja fa uns mesos, tement que un dia, els de Google, ens tallin el servei, o que tinguin algun problema tècnic, o siguin invadits per algun hacker malintencionat ... vaig començar a recuperar les meves notes, a descarregar-les al meu PC i reformatejar-les, per poder utilitzar-les on, quan i com jo vulgui.

El "blogger" és una eina estupenda, i com a usuari estic molt content i agraït de poder-la utilitzar gratuïtament, en aquest exercici mental sistemàtic, gimnàstic, que trobo molt saludable.

És una manera senzilla, trobo, d'ordenar i d'endreçar les idees i, sobretot, de compartir-les amb la gent !



Penjo aquest requadre amb les darreres estadístiques del meu comptador SITEMETER.

Són unes dades molt modestes comparades amb les dels blogueros professionals o polítics. Però que 10, 15 o 20 persones mirin cada dia les meves notes (un centenar a la setmana ...), em fa sentir content, i una mica més útil.



Algunes vegades penso en deixar-ho, vista la grisor dominant i la manca de perspectives d'acció colectiva.
Però, de moment, segueixo !

1 comentari:

Anònim ha dit...

L'esperança de rebre alguna ajuda de vostè si es té algun dubte.