16 de desembre 2008

La meva sabata simbòlica pel Zapatero i el Solbes

Genial el gest de Muntazer al-Zaidi, (corresponsal del canal Al-Baghdadia, que deu ser com ara Barcelona TV ...), que passarà a la historia segur, com a comiat i punt final d'una miserable gestió d'un desgraciat personatge.
( ... he ralentit el video per apreciar millor els gestos ! )

... Només un puntet de violència, la justa. Quanta dignitat en aquest senzill gest contra qui és responsable de la mort, diuen, de centenars de milers de persones !

Simbòlicament, jo li he enviat la foto de la meva sabata al meu diputat, dient-li que sí, que ja ho sé, que ha de votar els pressupostos del 2009, que són bons per a Catalunya, que sinó, ells tornen ...
Però, que, dijous, quan vagi a votar, li ensenyi la meva sabata al Zapatero, sense llençar-li, de part d'un votant tip de què se'l pixin, sense rebre explicacions clares dels governants que les han de donar.

Doncs això.