26 de novembre 2008

Pensant en les del "canalillo" ...

Ens explica el Manel que a les Corts anomenen així a les senyories que ensenyen excessivament, maliciosament, interessadament , la "regatera".

Alguna vegada he pensat que la reacció homòloga dels homes hauria de ser, potser, d'anar amb la bragueta oberta ...

La veritat és que més aviat m'atabala que algunes senyores m'ensenyin ufanoses mig pit, fent qualsevol gest descuidat, distret. Tot i que m'agraden els pits de les noies, de les dones, com a símbols d'acolliment, d'amor, de vida. Però no com a esquers per enganxar o distreure gent de bona fe ...

Recordo una visita al president de la Comissió de Política Regional, al Parlament Europeu, Roberto Speciale (Gauche Unitaire Européenne), que tenia una assistent amb uns pits enormes que els ensenyava descaradament a botons oberts. Teníem de parlar de mesures contra l'atur dels parats de llarga durada, i vaig haver de dir-li que o ella parava, o jo prenia la mesura de tornar un altre dia ...

Per això, aquesta imatge a La Vanguardia del dissabte 22 em va impactar per la serenor i la dignitat de la performer: les coses clares, transparents, directes, sense amagus !