01 de maig 2013

Dues petites qüestions tècniques ...

La primera, una petita sorpresa: tenia gairebé oblidats els clips que vaig penjar fa temps a SLIDESHARE, i, ara, m'envien estadístiques sobre visites.
Més de 4.000, en 5 anys, 800 visites per any !
Normalment, s'haurien de poder buscar i consultar a la web de [ SlideShare ], però sembla molt difícil accedir-hi: el cercador és molt limitat ...


Puig que hi som, penjo aquí els links:
- als esquemes sobre materialisme històric [ aquí ]
- a la xerrada sobre la Unió Europea des del món local, a Igualada, el 2008 [ aquí ]
- a les diapos del Quino sobre rectitud [ aquí ]
- i a les diapos sobre la nova cultura de gestió a la Comissió Europea, del 2003 [ aquí ]



La segona, les estadístiques d'accessos a les meves notes del blog subministrades directament per Blogger.
La setmana passada va deixar de funcionar el comptador que tinc instalat (sitemeter),
i recordo que Blogger dona força informació, però només referida al darrer mes, sembla, i un acumulat total des de l'inici del blog.
El sitemeter afegia el nombre de pàgines visitades, el temps de lectura, i molta informació històrica.
Els he informat del fallo, i m'han contestat de seguida i molt amables que están en ello ...















Segons sitemeter, el blog té un promig d'unes 150 visites/setmana, unes 650 al mes.
Comptant no només les visites sinó les pàgines llegides, el promig sembla ser d'unes 250 pàgines llegides per setmana.
Segons Google, aquest darrer mes el blog n'ha tingut 1.605, unes 360 per setmana !