10 de juny 2010

Una idea gratis per l'Steve Jobs !

Sóc admirador d'Apple i de la dinàmica innovadora del seu lider !

M'encanta la seva funcionalitat, la facilitat d'utilizació, el disseny, ... malgrat que segueixo esclau del filàntrop (!) Bill Gates i de les seves windows. Hauria de fer un cop de cap i passar-nos tota la familia als MAC. La Maria, la meva filla, fa temps que m'ho aconsella. Veurem ...

Però, mentrestant, i pensant en els e.books, he tingut una idea que li dono gratis al senyor Jobs: un e.book construit en base a un doble iPad !



Amb una solució així, fins i tot els més aferrissats partidaris del paper enquadernat es passarien al llibre electrònic ... oi, Joan ?

L'excusa per haver penjat aquesta idea, aquesta notícia d'avui:










Amb aquest format, no anirán massa lluny ...








Com m'acostuma a passar, ara veig que hi ha algú que ja va tenir aquesta idea molt abans que jo ...