08 de novembre 2014

Ha arribat el nou9N: hi aniré, però no a fer comèdia

Participaré, però a la meva manera.

En les condicions en què ha estat organitzada aquesta no-consulta nova, els resultats tindran molt poca rellevància.

Tal com esta formulada la pregunta, sense pràcticament campanya explicatòria,
no sento que permeti expressar realment la meva opinió: que n'estic fins els collons de pertànyer a aquesta España,
i que si no hi ha un canvi radical en la seva concepció i funcionament, cosa que no s'albira en l'horitzó, prefereixo que ens busquem la vida per lliure.


Malgrat tot, i per respecte al gran esforç mobilitzador dels més fervents militants, he intentat concretar i justificar la meva opinió: no votaré SI + SI, i manifestaré que PROU + PROU: prou humiliacions des d'España, i prou comèdies entre nosaltres.

Aquesta serà la meva papereta: