Moltes vegades he criticat que Mataró és molt poc sensible al fet d'haver estat la primera ciutat a Espanya connectada per un camí de ferro a una altra ciutat.
Per aquells que ens visiten, el fet històric passa completament desapercebut.
Només un cop l'any, els amants dels trenets fan algunes activitats simbòliques.
En diverses ocasions he fet propostes per aprofitar aquest fet, als governs municipals i als afeccionats locals, sense trobar mai cap ressò.
Finalment, ha estat un senzill conductor, perdent els papers, sembla, que ha fet sortir la ciutat i el tren a tots els diaris i televisions del país. Potser d'una manera massa brutal, però, sense dubtes, efectiva. Excessivament costosa, certament: sembla que la moderna màquina ha quedat inservible. Amb la meitat de la meitat n'haguéssim tingut prou per pagar alguna iniciativa més sostenible i permanent, amb un impacte molt més agradable entre la ciutadania ...
Penjo els links a d'altres notes del blog:
la proposta de la [ Riera ], les idees de [ Gijón ], i el seu [ museu ] del tren
Per aquells que ens visiten, el fet històric passa completament desapercebut.
Només un cop l'any, els amants dels trenets fan algunes activitats simbòliques.
En diverses ocasions he fet propostes per aprofitar aquest fet, als governs municipals i als afeccionats locals, sense trobar mai cap ressò.
Finalment, ha estat un senzill conductor, perdent els papers, sembla, que ha fet sortir la ciutat i el tren a tots els diaris i televisions del país. Potser d'una manera massa brutal, però, sense dubtes, efectiva. Excessivament costosa, certament: sembla que la moderna màquina ha quedat inservible. Amb la meitat de la meitat n'haguéssim tingut prou per pagar alguna iniciativa més sostenible i permanent, amb un impacte molt més agradable entre la ciutadania ...
Penjo els links a d'altres notes del blog:
la proposta de la [ Riera ], les idees de [ Gijón ], i el seu [ museu ] del tren
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada