27 d’agost 2013

Quatre imatges de disseny estival ...

De fa molt temps que trio el vi en funció del disseny de l'etiqueta.
Com que no entenc massa de vins, aquest criteri em fa pensar que promociono els dissenyadors gràfics ... com la meva filla. El 2007 ja vaig penjar una etiqueta dels espelt ...

Aquí penjo dos vins i dues aigües.


L'etiqueta de l'Homenaje Blanco, la trobo simplement impresentable. Els responsables consideren que aquesta etiqueta, dissenyada per Moisés Nieto, demostra que "fuerza, frescura, originalidad y genialidad son los mejores aliados de la juventud" ...

M'estranya que la gent d'Olite s'hagi deixat enredar pel responsable d'imatge de la marca. Però potser, com que tenen un castell d'Exin castillos, els hi van els dissenys infantiloides ... o s'han deixat impressionar pels resultats del 2012 del "certamen más prestigioso para jóvenes diseñadores, el Ego de Cibeles", que ha premiat "una joven promesa del mundo de la moda" !



L'etiqueta del Vi per Peix, de Can Monserrat sense "t", en canvi, la trobo molt adequada: comunica molt bé el contingut (funciona), és una imatge simple i molt digna (bonica), i molt fàcil d'imprimir (barata).










Les etiquetes de les aigües són també comunicadores, boniques i fàcils.










De tota manera, les 500 gotes de Sant Aniol indueixen a confusió: no és una ampolla de 500 cc, sinó de 250 ml !

Així aprenem que cada centímetre cúbic, o cada mililitre, té dues gotes d'aigua !