28 de març 2019

Renúncia a ser vocal del Patronat de la Fundació Hospital

A finals de març, després d'haver-ho pensat molt, vaig presentar la meva renúncia a l'Alcalde de Mataró, president del Patronat ...





Per la petita història, els enllaços a unes quantes notes en aquest blog,
que recullen les meves vivències i propostes:

1/ explicant els inicis: me'n entero molt tard del meu nomenament, i de casualitat, el 25 abril 2016 [nota]

2/ el juliol 2016, inquiet perquè les reunions del Patronat comencen molt tard [nota]

3/ el novembre 2016, amb unes primeres reflexions sobre el Patronat [nota]

4/ el febrer de 2018, per concretar les meves propostes:
- uns nous Estatuts [aquí]
- idees per a una reorientació estratègica [aquí]

5/ l'estiu de 2018, qüestionant l'eucaristia obligatòria [nota]

6/ el març de 2019, explicant les meves propostes a la Taula Rodona per commemorar els 375 anys [aquí]