23 d’agost 2010

19 quilos de menys en 3 mesos !

És possible, jo no m'ho creia ! Vaig anar a la dietista per fer contenta a la Montse, però absolutament escèptic. No em sentia amb prou força de voluntat per mirar de controlar el menjar i baixar pes poc a poc.

Però el règim dels "polvos", em va sembla interessant. Ho deia a l'inici de l'experiència. M'ha anat de conya. És una solució radical, concentrada, intensa … i fàcil de seguir: rés de càlculs, només polvos i pastilles. Resultat, espectacular: 19 quilos de menys (de 100 a 81), en 3 mesos (19 d'abril al 19 de juliol), i 15 centímetres menys de circumferència !

Des de fa un mes que segueixo una vida gairebé normal (m'he saltat algunes etapes …), sense passar-me, i segueixo amb els 81. Veurem.

El sistema és senzill, fàcil: els polvos són bons, l'organització és pràctica, els resultats progressius estimulen.

I els efectes colaterals, estupendos: ja no ronco, la pressió m'ha baixat, i els índex de colesterol són gairebé de nen petit !

Les dificultats venen de la vida "social", de veure els altres menjar, de tenir dinars de treball inexcusables, o dels viatges: a casa tot és més senzill. Ho haig de confessar, a Bruxelles, a Munich, vaig pecar una miqueta (musclos, frankfurts, ...). Però cal una certa flexibilitat !



Ara predico l'experiència, i animo a qui ho necessita a intentar-ho. Abans, quan veia gent "obesa", m'hi sentia unit, solidari, compartint la desgràcia, la mala sort, de disfrutar menjant tenint un cos que acumula massa greixos. Ara no, ara penso que si un és obès, en general, és perquè vol, o perquè no sap que hi ha sistemes senzills de reduir pes ...

Miraré de controlar-me i de reeducar-me progressivament !