21 d’abril 2015

Altre cop a Granada ...

... per quarta vegada: la Montse ha anat a Granada a predicar. El 2009 (1  2), 20102014 i aquest any. I sempre deixa les educadores molt satisfetes i contentes. I a mi, envejant-li el poder valoritzar la seva llarga experiència professional: un luxe, li dic. Molt útil socialment, perquè ho fa des del pragmatisme inspirat en el piklerisme de Lòczy.

Tornem al Carmen de la Victòria (sobre els moros), i deixem el cotxe tancat 3 dies en un parking del centre. A l'anada, com l'any passat, multa. Aquest cop per circular a 123 qm/hora amb un "vehicle mixte adaptable" que només pot circular, diuen, a 100 qm/hora !

Ho he preguntat a la Ford i sembla que podria ser que, efectivament, m'haguessin venut el cotxe no com a familiar sinó com a furgoneta de reparto, que diu el Joan. A la factura diu que és una Kombi ... Ara, més papers, inspeccions, i calés. Responsabilitats ? ... tip de tanta burocràcia formalista i estúpida ...

Mentre la Montse predicava, vaig quedar-me al Carmen a llegir el llibre del Jose Antonio Gonzàlez Casanova regal del Joan, varem tornar a pujar i baixar per l'Albayzín, varem retrobar els argentins artesans del vidre (reez), vaig anar al Parque de las Ciencias, vaig passejar pels carrers granaínos i vaig poder veure la Feria del Libro, amb més d'un terç de llibres religiosos ...

Els vespres, a les 9, fèiem unes tapes amb els organitzadors, encantadors. Una nit varem tornar a la Alacena de las Monjas, al Realejo. Volia retrobar la Rocío, per dir-li "no te lo va a creé ... pero hemos vuelto !" Llàstima, no hi era, estava malalta ...

Els comentaris que he penjat al meu "mur" del facebook: