07 de juny 2014

Treball, humilitat, orgull, unió ... blaugrana !



Molt tip dels lios esportius, econòmics i fiscals del Messi i del Neymar (i dels seus pares), molt trist pels problemes del Cesc, molt inquiet de com van les coses amb el Xavi, molt indignat per les maneres de fer del fugit president Rossell ... vaig veure a la tele la crida dels dirigents de l'Eibar. Equip de futbol d'un poble de menys de 30.000 habitants, a 50 km de Donosti !  Un amic d'allà m'explica que quan Eibar va sortir al carrer, va venir la República. Ara que ha pujat a primera, el Rei abdica ...

Link a la wikipèdia [aquí]. Es la versió en castellà, la catalana és impresentable ...

Per consolidar el seu ascens a primera divisió, necessiten calés i fan una crida a socis i simpatitzants. L'he trobada a la web, la seva presentació m'ha emocionat, i he decidit aportar-hi la meva petita ajuda: 50 euros.

Segur que hi ha d'altres prioritats. Però, ja em perdonareu, aquest m'ha vingut molt de gust. Una petita ciutat industrial basca, un equip que juga amb els colors blaugrana ... i una declaració de principis impecable: treball, humilitat, orgull, unió, valors del poble al que representa !










La lliga que ve, el seguiré amb atenció, per contrastar resultats d'un equip humil amb el què ens espera de la penya del Luís Enrique, amb els calés de Qatar.