09 de març 2013

El Pere Puig, nou Delegat del Govern a BXL !


















































Ens coneixem amb el Pere des que varen arribar a BXL el 1995 !
Varem coincidir treballant a la DG XVI, la REGIO: ell s'ocupava dels fons estructurals pel sud d'Itàlia i jo de la coordinació del partenariat, entre d'altres coses. El recordo blanc quan es va assebentar que l'autopista de 40 km que la Unió havia subvencionat, de fet, ... no existia !

Varem compartir amb ell i la Núria, la seva dona, molts moments familiars, sobretot el neixement de l'Arnau, a qui jo feia sovint el vola-vola. I el crit de joia de la Núria quan va veure la senyal de TV3 via satèlit amb l'antena parabòlica que vaig instalar-los'hi !

Sorprés, sorpresos, em diu, "regrettant" que els seus pares no ho puguin veure.

Jo li dic que és un repte impressionant, difícil: ell està encantat !