21 d’abril 2008

Buscaré nous camins:


M'he donat de baixa del meu partit, del PSC.

N'he parlat avui amb el Ramon Bassas, i ens hem explicat les visions respectives.

Pensant el què m'ha dit, i en el què no m'ha dit, li he confirmat la meva decisió.
Feia temps que la rumiava, però no trobava el bon moment.

Fer-ne 60 em va semblar un moment oportú, i li vaig enviar aquesta nota el dia següent, el 15.


Com a nota nostàlgica, el follet que va preparar el Jesús Salvador amb la meva ajuda, durant el procés constituent del PSC, a finals del 1976.








Dèiem que necessitàvem "un partit que coordini i impulsi les lluites, que elabori alternatives, que sigui un instrument, una eina per a la lluita per transformar la societat ..."

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Me’n alegro de la seva decisió dons li vaig coneixe a la seva etapa del Consell Rector del Consorci Sanitari del Maresme. Durant aquell temps em va demostrar la seva honestedat, jo no entenia com podia compaginar-la amb la seva tasca. Li van acomiadar del Consell y ara deixa el PSC, FELICITATS! i que quedi clar que jo no soc de cap partit polític.

Pep MOLSOSA ha dit...

Gràcies pel comentari ... però no em felicitis: deixar una organització que havia contribuït a constituïr aquí al Maresme, és una decisió trista: em sap molt de greu, i és llàstima que no hi vegi les condicions per "militar" pel progrès col.lectiu !