28 de gener 2015

Més parides: un carretó per portar a passejar la neta !

Per fer bé la meva funció de canguro els divendres (de moment ...), sortim a passejar pels voltants de casa seva. Especialment per la plaça Tetuan i el renovat passeig de Sant Joan.

Activa i curiosa com és, no li agrada gaire anar sentada/asseguda passivament al cotxet.
Aleshores camina, però no aguanta massa, encara. Llavors l'he de portar a coll. I a collibè no aguanta gaire, encara.

Com el meu hardware motriu ja comença a mostrar els seus límits, he imaginat una solució.
Vaig fer quatre gargots i després vaig fer el primer prototip, amb un carretó de compra (KNALLA) i una tauleta de tallar aliments, tots dos d'IKEA ... 17 euros en total.























Diumenge vaig proposar-li, però la varem atabalar: hauré de "vendre-li" la idea quan estem sols !




Més endavant millorarem el projecte amb un cinturó de seguretat,
i, potser, amb una barra per agafar-s'hi com si fos una moto !


Recupero una parida d'un pare amb el mateix esperit ...