11 d’octubre 2012

La Guardia Civil a l'Escala ...

Aprofitant el "revuelo" dels avions al Ripollés, he enviat unes fotos a La Vanguardia.


















Publicat a les 12h00, a les 17h00 havia rebut 1.350 visites i una vintena de comentaris, la majoria contraris, molt crítics i exaltats.
Val la pena fer-hi una navegada ( aquí ) per veure el clima dominant.

Cap a les 20h00 ja eren 1.700 les visites, i els 25 comentaris ( 1,5% dels visitants), segueixen gairebé tots amb el mateix to.
Per exemple, un dels més "correctes" diu que el meu escrit "és estúpid, incongruent, mal informat i fruit de la paranoia ..."
Un altre diu que em vaig sentir provocat perque tinc "un trauma infantil de quan el teu pare et pegava amb el cinturó ..."

Jo continuo pensant que no tenia cap sentit raonable la presència de la lanxa de la Guardia Civil. Ho he consultat a un dels meus referents morals (l'Antoni Puigverd !), i em diu que "no té dubtes sobre el que dic dels guàrdia civils. L'estat és molt fort. No deixaran que això passi sense moure'l tot" ...

Seria interessant conèixer l'opinió de les autoritats locals. He enviat un mail a l'alcaldia de l'Escala ...