15 de juny 2012

Ja m'he comprat el NOTE !

Després de tant de pensar-hi, de resistir les pressions dels amics, de buscar arguments i justificacions, de comparar preus ... me l'he comprat al MediaMarkt de Mataró, per 499 euros. És un combinat de tauleta com l'iPad, i de smartphone com l'iPhone.

De fet, me l'he comprat per entendre perquè pot servir una eina així. És com un exercici professional, d'aprenentatge i de reciclatge tecnològic. En altres paraules, me l'he comprat per saber, eventualment, perquè me l'havia de comprar ...

Primera sorpresa: és la versió alemanya, que amazon.fr oferia fa temps, molt bé de preu, a uns 430 euros. A la FNAC encara el venien fa pocs dies a 629 euros ...

Segona sorpresa: sembla que, efectivament, és collonut i molt smart ! Quan li he dit que tenia un compte al Google, s'ho ha muntat tot solet: m'ensenya sempre que vull el meu calendari, i quan arriba un mail em fa un petit xiulet. També s'ha ubicat i m'ha dit que, a Mataró, on sóc, fa sol.

De moment, el faig servir via el meu wifi. La setmana vinent, segona fase: aniré a contractar una línea adequada a Orange. Després, tercera fase, contactaré amb usuaris veterans que m'expliquin la seva experiència.