01 d’abril 2009

El Sistac ha mort ...


... una notícia trista !

Després dels "hermanus" maristes españoles de Valldemia, va ser el meu primer profe religiós progre. El vaig tenir de matemàtiques el 1966, quan vaig fer el "preu" a Santa Anna, en una iniciativa conjunta d'escolapis, maristes i salessians !

Ara veig que ens portàvem 12 anys ! Quan feia el preu, amb 17 o 18 anys, ell en tenia doncs 30 !

Recordo la seva senzillesa, proximitat, companyonia, rigor acadèmic, ... i la novetat de tenir un profe amb qui podies parlar i compartir, en català !

Fa uns anys vaig intentar localitzar-lo per poder reviure amb ell aquells anys. Llàstima que no ho aconseguís ! He buscat amb el Google alguna imatge seva, però no n'he trobat: hi ha molts treballs seus (bases de dades), però, potser, com era discret i gens ambiciós, no surt. Però, finalment, l'Enric Sala, que també el recorda, n'ha trobat fotos. Aquesta és potser la més representativa:

Penjo aquesta nota per no oblidar-lo.

1 comentari:

Chent ha dit...

El vaig tenir com a professor a la Universitat. Sempre el recordaré. Descansi en pau.