16 de setembre 2005

al Consorci Sanitari del Maresme ...

L'estiu del 2004, baixant jo amb la meva moto des de BXL, l'Esteve Terradas em truca pel mòbil i em proposa assumir la presidència del Consell Rector.

Ell, amb el Joan Antoni Barón i el Carles Manté, m'han ofert una de les més interessants feines de la meva vida professional: infinitament (encara que sigui un tòpic) agraït !

Durant aquest primer any, aterrissar i anar per feina: ja faré un petit balanç aquí mateix.

Però, de moment, penso en les possibilitats d'utilitzar aquesta via per compartir experiències, contrastar anàlisis, escoltar suggeriments, ... Es delicat, però hi penso: quins criteris, quins límits, quines prioritats, quin estil per intercomunicar de manera útil ?

Les iniciatives del Departament em semblen apassionants (tampoc és un tòpic). Els projectes de la Geli em fan trempar (puc utilitzar aquesta expressió ?)

La prova:

1 comentari:

Ramon Bassas ha dit...

Pep
Ho estàs fent i ho faràs molt bé! Estem molt orgullosos de tenir-te de nou a Mataró.
(això de trempar no ho veiem, a la foto ;) )
RB