tag:blogger.com,1999:blog-16469087.post8597172312886247766..comments2023-08-11T10:40:44.475+02:00Comments on les notes del Pep Molsosa: Enginyer ? Ara i així, no, gràcies !Pep MOLSOSAhttp://www.blogger.com/profile/08897634704432648216noreply@blogger.comBlogger2125tag:blogger.com,1999:blog-16469087.post-74130270504403513292008-06-17T07:49:00.000+02:002008-06-17T07:49:00.000+02:00Les raons que apuntes son evidents, efectivament, ...Les raons que apuntes son evidents, efectivament, i en els articles que cito s'expliquen amb exemples !<BR/>Jo apunto una raó de més: els que, malgrat tot volen entrar-hi, han de passar un calvari que jo penso ineficient: hi ha d'haver maneres més adequades d'entrenar la prospectiva, la imaginació, l'agilitat mental, ...<BR/>M'agradaria veure estructures de plans d'estudi als USA, per exemple !<Pep MOLSOSAhttps://www.blogger.com/profile/08897634704432648216noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-16469087.post-30800634145637913702008-06-16T21:23:00.000+02:002008-06-16T21:23:00.000+02:00Hola Pep,Tot i que estic d'acord que s'ha de dur i...Hola Pep,<BR/><BR/>Tot i que estic d'acord que s'ha de dur iniciatives per motivar discrepo una mica en eliminar els continguts teòrics. Segurament si que cal introduïr assignatures que motivin i comencin a introdïr els aspectes que comentes. Tot i així, crec que les assignatures de matemàtiques suposen una espècie d'entrenament, una forma genèrica de aprendre a buscar vies, solucions a problemesAnonymoushttps://www.blogger.com/profile/18009436192044949225noreply@blogger.com